Wizytówki – estetyczne źródło informacji

Wizytówki – estetyczne źródło informacji

Wizytówki – mimo że znane od dawna – wcale nie odchodzą do przeszłości. Wprost przeciwnie – przeżywają w tej chwili swój renesans, ponieważ powstają w coraz ciekawszych formach. Mogą być teraz naprawdę bardzo wymyślne, chociaż wszystko zależy od branży w jakiej ktoś działa. Są takie zawody, które muszą uchodzić za odpowiednio stateczne i odpowiedzialne, ponieważ na tym budowana jest ich stabilność i ufność w nich. Dlatego na przykład prawnicy czy księgowi stawiają wciąż raczej na klasykę. Bez względu jednak na to, kto jaką opcję wybiera, wizytówki to nadal ważne źródło informacji. Warto je mieć! 

Wizytówki – dlaczego ważne dla przedsiębiorców?

Wizytówka to podręczny kartonik o kształcie prostokąta – a przynajmniej głównie posiada właśnie taki kształt. Typowy format to wielkość 90 mm x 50 mm. Właśnie takiego formatu są współczesne wizytowniki, czyli różnego rodzaju futerały na wizytówki. Można w nich zarówno umieszczać wizytówki otrzymane od kogoś innego, jak i własne – przeznaczone do ofiarowania innym. Warto je posiadać, ponieważ wśród przedsiębiorców nadal żywy jest nawyk wymieniania się wizytówkami na wszelki wypadek, przy zawieraniu znajomości. Byłoby trochę niezręcznie, gdyby ktoś otrzymał wizytówkę, a nie miał własnej, którą mógłby dać.

Na wizytówkach są podstawowe dane, jak imię i nazwisko, pełniona funkcja oraz numer kontaktowy. Może też to być nazwa i adres firmy, jak również numer kontaktowy do niej – czy też i taka forma kontaktu jak e-mail. Dzięki takim danym o wiele łatwiej jest później znaleźć wybrane przedsiębiorstwo czy osobę, gdy na przykład chcemy złożyć jakieś zamówienie, albo nawiązać współpracę. Jeśli nie wręczyliśmy wizytówki, może niestety przepaść nam wielka okazja!

Wizytówki – realizacja w drukarni Lobos.promo

Drukarnia internetowa Lobos.promo oferuje możliwość wydrukowania wielu różnych rzeczy – począwszy od folderów reklamowych i voucherów, poprzez kalendarze, ważne dokumenty, obrazy czy prace dyplomowe, aż po wizytówki. Cena zależy od formatu, wzoru, jak również liczby zamawianych egzemplarzy. Wszystko można od razu sprawdzić przed złożeniem zamówienia, ponieważ wszystkie informacje są podane na stronie internetowej firmy. Wystarczy wgrać plik z projektem, a następnie ustawić konkretne parametry i złożyć zamówienie – a potem już tylko czekać aż zostanie zrealizowane. Można zdecydować się na standardowy lub ekspresowy transport.

Warto wiedzieć, że firma realizuje również nietypowe zamówienia, zatem jeśli ktoś chciałby wydrukować wizytówki o nietypowym projekcie, nie musi się niczym martwić. Wystarczy skontaktować się z pracownikami i postępować wedle ich wytycznych!

Materiał zewnętrzny, druki-online.pl

Previous Działania "Dyskoteka" na kujawsko-pomorskich drogach
Next Bydgoscy policjanci wyjaśniają okoliczności śmiertelnego wypadku w Emilianowie

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Facebook wprowadza nowe narzędzie do zakupów online

Facebook staje się internetową fabryką nowych produktów i usług – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Największy serwis społecznościowy wprowadził w październiku trzy nowe aplikacje, zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i dla biznesu. W

Strefa Biznesu 0 Comments

Rośnie rola marketingu w firmach

Powszechny dostęp do technologii mobilnych i internetu wykreował nowy typ konsumenta, który z jednej strony jest bardziej świadomy swoich decyzji, a z drugiej pozostawia po sobie tysiące śladów w przeglądarkach, aplikacjach i systemach transakcyjnych. To

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!