Meble barberskie

Meble barberskie

Mężczyźni coraz chętniej, zamiast chodzić do tradycyjnego fryzjera, wybierają salony barberskie. Te powstają, zwłaszcza w dużych miastach takich jak Warszawa, Poznań czy Gdańsk. Aby założyć zakład barberski należy mieć nie tylko odpowiednie umiejętności, ale też właściwe meble barberskie.

Co to jest barbering?

Barbershop (nazwa pochodzi od słowa barba – broda) to czysto męska instytucja, w której mężczyźni mogą uzyskać usługę modelowania brody lub ścinania i modelowania włosów. Pierwsze salony barberskie pojawiły się w USA w latach 30. XX wieku. Niestety, w drugiej połowie XX wieku zakłady prawie zniknęły, ustępując miejsca fryzjerkom dla kobiet. Główną istotą instytucji takiego planu jest świadczenie wysokiej jakości usług fryzjerskich. Dla kobiet chodzenie do salonu to nie tylko opieka, relaks, ale także komunikacja z pracownikiem i między sobą. Dla większości mężczyzn ten dodatek wydaje się nie tylko niepotrzebny, ale także przeszkadzający. Jak zacząć swoją przygodę z barberingiem?

Od czego zacząć?

Uczęszczaj i ukończ szkołę fryzjerską lub kurs barberski. Napisz dobry biznesplan dla salonu. Zbadaj branżę fryzjerską w swojej okolicy, aby zidentyfikować lokalne trendy, potrzeby rynku i wszelkie luki w branży. Skorzystaj z badań, aby określić, jak Twoja firma fryzjerska wyróżnia się na tle konkurencji. Zabezpiecz lokalizację swojego salonu. Wybierz lokalizację w obszarze o dużym natężeniu ruchu, który ma dużo miejsc parkingowych. To zachęci klientów do wejścia, a także klientów na określonym rynku docelowym. Ubiegaj się o odpowiednie koncesje z miastem, aby przestrzegać obowiązujących rozporządzeń. Wypełnij lokalizację wymaganymi meblami i sprzętem. Rozważ leasing sprzętu lub zakup hurtowy, aby utrzymać niskie koszty uruchomienia. Kup wymagane akcesoria i odłóż towar na półkę w sposób zachęcający do ekspozycji. Pamiętaj, aby sprzedawać krzyżowo klientom produkty fryzjerskie, ponieważ jest to dobry sposób na zwiększenie ogólnej sprzedaży salonu. Zrób wielkie otwarcie salonu fryzjerskiego. Promuj korzyści dla klientów, a także usługi oferowane przez salon. Korzystaj z wielu opcji marketingowych, takich jak reklamy w prasie, radiu i mediach społecznościowych, aby uzyskać najlepsze wyniki. Zastanów się nad stworzeniem strony internetowej dla swojego salonu, z godzinami pracy i ofertami usług.

Jakie meble są potrzebne?

Meble do nowego salonu są podzielone na 2 kategorie:
1.Profesjonalny sprzęt dla rzemieślników.
2.Standardowe meble do recepcji.

W zależności od orientacji i kategorii wnętrza używane meble są różne. Jeśli nie chcesz dużo inwestować i planujesz oferować niedrogie usługi, potrzebujesz:
-miejsce fryzjerskie: stojak (półka) z lustrem, krzesło fryzjerskie, stojak na kółkach lub półka zapewniające fryzjerowi dostęp do sprzętu roboczego;
-fotel do mycia;
-mała sofa w poczekalni;
-wieszak na ubrania;
-stolik kawowy lub regał na materiały informacyjne;
-szafki ścienne do przechowywania materiałów: farb, utleniaczy itp.

Skoncentruj się na jednej usłudze

Strzyżenie i modelowanie brody, to powinna być główna czynność, jaką wykonywana będzie w salonie. W 70% przypadków ludzie przychodzą do salonu piękności właśnie w celu strzyżenia i modelowania. W segmencie ekonomicznym lepiej skoncentrować się na jednej konkretnej usłudze i odciąć wszystkie niepotrzebne.

 

 

Previous Drukarnia internetowa
Next Pielęgnacja samochodu - produkty Menzerna

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

Strefa Biznesu 0 Comments

Space plan, czyli jak zaaranżować biuro w Bydgoszczy?

Planując aranżację przestrzeni biurowej, często już na samym starcie czujemy się zagubieni. W zależności od wielkości i struktur personalnych firmy, stoją przed nami wyzwania wydzielenia stref do pracy, stref socjalnych,

Strefa Biznesu 0 Comments

Największe szanse na sukces mają start-upy zakładane przez wizjonerów

Przedsiębiorcy zakładający start-upy różnią się sposobem podejmowania decyzji, stopniem zaangażowania w firmę i strategią rynkową. Zespół naukowców z Akademii Leona Koźmińskiego wytypował cztery podstawowe grupy start-upowców: testerów, wizjonerów, replikatorów i partnerów. Z badania wynika,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź